1402-06-30 01:05
666
0
86541
در گفتگو با گلستان ما مطرح شد؛

ماشین جنگ‌نرم دشمن در بن‌بست ناکارآمدی

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان با اشاره به خسارت محض و ناامیدی مطلق در جبهه باطل گفت: ماشین جنگ‌نرم دشمن در بن‌بست ناکارآمدی است.

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری پیرامون ناکامی و شکست دشمن در فتنه اغتشاشات اظهار کرد: جبهه ائتلافی صهیونیسم جهانی و لیبرال دموکراسی و عوامل نیابتی آنان به عنوان دشمن اصلی جبهه انقلاب و نظام اسلامی بعد از پیاده‌سازی پروژه دهه شصتی و آشوب‌های ریزومی پاییز ۱۴۰۱ که بیش از پنج سال برای آن طراحی و عملیات محدود آزمایشی انجام داده بودند؛ در یک وضعیت خسارت محض و ناامیدی مطلق قرار دادند و راهی برای برون رفت از آن ندارند.

وی افزود: در این جنگ اطلاعاتی بیش از ۵۰ سرویس اطلاعات خارجی و ترکیبی از پروژه‌های خاص و منحصر به فرد و نیز پیوست رسانه‌ای شناختی و ادراکی آن در فضای پنج بعدی مبتنی بر راهبری هوش مصنوعی قوی علیه ملت ایران بشدت شکست خورده است و این سرویس‌های اطلاعات خارجی تمام سرمایه‌های استراتژیک خارجی و داخلی خود را با مفروض پیروزی قطعی از دست داده‌اند و برای همیشه آنان را سوزانده‌اند و اکنون ماشین جنگ نرم آنان در یک وضعیت ناکارآمدی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان بیان کرد: علاوه بر این نیز دانش این مدل ترکیبی و شناختی براندازی به دست جامعه اطلاعاتی ایران رسیده است و با دانش تجربی میدانی که بدست آورده‌اند امکان تکرار آن برای کوتاه مدت در ایران وجود ندارد و نیاز به یک بازسازی و نوسازی منابع و بازآفرینی طرح‌های خود دارند که آنهم تحت رصد است که انتشار فایل‌های صوتی محرمانه اخیر شاهد آن است.

بیارجمندی افزود: دشمن با ایجاد اخبار ساختگی در فضای مجازی به دنبال متشنج کردن جامعه بوده که بعد از یکسال به آن اعتراف کرده است

وی در پاسخ به این سوال که نسل جوان چگونه می‌تواند از ترفندهای دشمن در امان بماند، گفت: نسل جوان ایران اسلامی از یک زوایه نگاه دیگر در یکسال گذشته همچون دهه شصت در یک کارگاه آموزشی و بصیرتی میدانی و کاربردی به وسعت قلمرو جغرافیایی ایران اسلامی قرار گرفت و دانش تجربی‌اش افزایش و ارتقا یافت.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان تاکید کرد: اگر همین دانش به اشتراک جمعی گذاشته شود این نسل تا پایان گام دوم انقلاب اسلامی در برابر چنین تهدیداتی مصونیت خواهد بخشید.

بیارجمندی تصریح کرد: توصیه من به نسل جوان ناظر بر همین موضوع است که با تخاطب حقیقی و پوشش مناسب آن در فضای مجازی نسبت به خودسازی و جامعه‌پردازی محیط خانوادگی، محله‌ای، شهری و استانی و ملی خود اهتمام لازم داشته باشند و بدانند این خود کلید حقیقی پیشرفت و تحقق آرزوهای دست یافتنی آنها در خاک مقدس ایران اسلامی است.

وی پیرامون دلایل شکست دشمن در اغتشاشات بیان کرد: دلیل اصلی این شکست این پروژه ترکیبی و شناختی در ماهیت و ابعاد الهی و مردمی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نهفته است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان افزود: امام خامنه‌ای همچون امام خمینی رحمه الله علیه براساس مستندات و اطلاعات آشکار که در دیدارها و سخنرانی‌های ایشان به وضوح شنیده می‌شود این تحرکات را به درستی تحت رصد و اشرافیت دارند.

بیارجمندی گفت: امام امت با اعلان‌های عمومی و مخاطب قرار دادن مردم ایران اسلامی همواره در آگاهی‌بخشی و بیداری آنان نقش بسزایی ایفا نموده‌اند که همین مهم؛ در محاسبات مادی جبهه دشمن لحاظ نشده و نخواهد شد و منجر به شکست سنگین این پروژه و دیگر پروژه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.